Underbar känsla

0kommentarer

Jag har haft en jätte härligt känsla i kroppen, Kanske är det för det kändes som jag vaknade upp på ett hotellrum i morse=) det blev så otroligt bra i sovrummet.

Eller är det kanske julmusiken jag har på=) Har känt lite julkänsla i dag faktiskt..men tittar man ut så försvinner den direkt=P

Det ända jag har gjort i dag är attt springa runt här hemma och städat och plockan och flyttat på kökborden m.m. har hunnit lekt lite med skruttan också. just nu kryper hon runt och bara undersöker massa här..allt som hon inte får förstås=S

Idag när markus kommer hem ska vi försöka hinna och åka och handla mat och sedan behöver vi åka och handla material.. hmm hur ska man få tiden att räcka till??? det är en fråga de.

Igår kom vi inte i säng förren halv ett nån gång..hmm tänk om man kunde förlänga dygnen ibland.

Min kära syster ringde i går och ville ta med mig och Fannie på dygnskryssning=) så på måndag åker vi=) så i helgen måste jag hinna med massa som ska göras innan jul.. har faktiskt skrivit en ATT GÖRA LISTA..hehe det behövs kan jag säga:P

Nu tickar klockan och jag ska mysa lite med min lilla tjej här hemma och sen ska jag fortsätta

Bilderna jag tog på sovrummet blev inte så bra men det är iallafall nått=)








Kommentera

Publiceras ej