Söndag

0kommentarer

Dagen startade vi med en mys frukost och sedan hade vi planer på att åka till ikea och kika lite..men först fick vi fikar besök av min mor och hennes man. På ikea hittade vi inte så mycke med dagen gick. sedan åkte vi hem och så kom syster och hennes underbara dotter Savannah..Mosters lilla prinsessa<3
 
Idag gick jag in i v.35 (34+0) Vill nu att tiden går ännu fortare så vi får ha vår lilla knodd i vår famn<3

Nu e nog det mesta inköpt till lillen.. allafall till en början:P


I Morgon hoppas jag på att jag gör mitt bästa och mer därtill:D Vill att det går bra.

Jag och älsklingen har bäddat ner oss i sängen..Han kollar fotboll och jag sitter här med datorn i knät:P


Nu ska jag nog lägga i från mig datorn och kanske försöka vissa lite intresse för denna sport:P

Gott nattEn bild från förra veckan
Denna bild är från förra veckan

Kommentera

Publiceras ej