En ny vecka..

0kommentarer

En ny vecka framför oss.. Undra vad den kommer bjuda på:D
Har inget planerat och det e nog första veckan sen Fannie kom..hehe

Det e skönt men ändå tråkigt..Man vill ju inte sitta hemma hela tiden:S idag tog vi en kort promenad och nu står lunchen i ugnen.. Idag e jag duktig:P det blir lax i ugn med ris och grönsaker..Tycker ju det e SSÅÅÅÅ tråkigt att laga och äta SJÄLV.

Efter lunchen blir det nog att gå ut och sätta sig ute en stund..Fannie ligger just nu i sin vagn och försöker sova..lättare att hon somnar i vagnen om jag ska ut och sätta mig..Hon tycker det e skönt att sova ute också=)

Så underbart...Våran midsommar e nog planerad=) om det blir som planerat åker vi ut med svärfars båt till slandö kalv=) ska bli mysigt..hoppas på fint väder bara:D ooch att det går bra med Fannie=)

Nää nu ska jag plocka bort lunchen..fick iallafall i mig hälften:P

Kanske ska börja på en ny bok i dag:D isåfall blir det en bok som markus har på 900 sidor:S hehe

puss hej

Kommentera

Publiceras ej