Gaaaaaaahaa

0kommentarer

Hehe så låter skruttis som ligger här brevid mig i soffan..Hon pratar massa=) så sööööt<3

Tänk att jag och markus har kunnat skapa ett sånt underverk<3 

Idag tog jag och Fannie en promenad i regnet till mitt gamla jobbet..ja gamla blir det ju för jag kommer ju inte komma tillbaks dit nå mer:(  där blev jag bjuden på lunch..mysigt att få sällskap vid lunchen=) ja och det e ju rätt många med alla barn=)

Idag e det fredag och det känns otroligt mysigt att veta att markus kommer va hemma i 2 dagar:D

I morgon har vi bestämt att vi ska i väg och shoppa..vi ska shoppa för moppe pengarna:P

Tycker det e rätt mysigt väder..då blir det extra mysigt att tända massa ljus i kväll<3

Funderade lite på om jag skulle vila lite med lill tjejen..hmm det återstår och se om jag kan varva ner min kropp..annars blir det lite städning kanske:P

CAMILLA jag vet att du läser detta..jag säger bara UPPDATERA DIN BLOGG:P

KRam oHc Hej

Kommentera

Publiceras ej