Helgen!

0kommentarer

Jag tänkte skriva lite om va vi har gjort denna helg..

I fredags: Jag gick till Bvc och hade mammaträffa..mycke trevligt:D sen skulle Fannie få sin 3 månaders spruta:S Det gick otroligt bra hon blev såklart ledsen men det gick över lika fort igen..Vi märkte ingen skillnad på hennes humör eller nått efteråt. =)
Ställde mig också på vågen där:D den visade mycke bra=)
På kvällen va vi bara hemma och tog det lugnt med en mysig middag på uteplatsen<3

Lördag: Vi startade dagen tidigt.. Vi åkte till Trosa marknaden där vi skulle möte Linda och peter=) Det slutade med 5 timmars gående och självklart massa skit snack:P  det va otroligt mysigt.. Efter de begav vi oss till stranden där vi åt lite "picknick" och BADADE:D japp årets första dopp..och JÄVLIGT kallt va de..hehe
Fannie va otroligt snäll fast det va SÅ VARMT.. men jag kan säga att när vi kom hem så tog vi ett snabb bad och sedan la vi henne och hon somnade direkt=) Kände mig också helt slut när vi kom hem..hehe.

Söndag: Vi började dagen med att sälja våran moppe..Lika bra de för vi kommer ändå inte använda den nu när vår familj har blivit större<3 Markus har bestämt att pengarna ska gå till bara han och mig..Så japp Det kommer bli shopping för allt:D tihi
Markus har tävling i dag, jag håller tummar och tår för honom<3
Jag har en städardag i  dag..har nu hållt på i 4 timmar..så skönt att sätta sig ner och ta en pause..Det blev kaffe och glass för mig:D

Min lilla prinsessa somnade nyss igen men denna gången somnade hon i babygymmet men jag flyttade över henne till hennes säng..en riktigt trött tjej i dag. ska vissa kort på hur hon somnade på förmiddagen och ett från nyss..

Nä ska faktiskt ta en dusch nu..ursch har inte ens sminkat mig i dag..Och vet ni jag kan inte minnas när jag gick en heldag utan smink senast:S men saken är att jag känner mig så trött utan smink=) Så smink ska det va ..hehe

Kommentera

Publiceras ej