Söndag

0kommentarer

Idag började vi dagen med att åka och tvätta bilen, både inne och ute:D Nu e den så fin.
Skönt att passa på att göra det när vädret inte har vairt så fint.

I morgon hoppas jag att vädret e kanon.

Den kommande veckan har jag och Fannie fullt upp på dagarna..onsdag är en så länge inte uppbokad=)
Känns skönt att det finns lite att göra fast jag inte har några av mina vänner i närheten. alla bor ju så långt bort=(

Idag är vi bort bjuda till Ewe och pontus ska bli trevligt<3..Det tillhör inte vanligheten att vi träffas så ofta längre.. Känns så iallafall:P så därför ska det bli extra trevligt:D


Nu ska jag nog göra mig klar och sen försöka slita bort min sambo från golfen på tvn:P tror ni jag lyckas???

Skruttan sover så söt..otroligt nog.. Hon vill ju helst va vaken hela dagarna numera:D och så blir hon övertrött på kvällarna..

Älskar min lilla familj<3<3<3


Nu säger jag puss och hej<3

Kommentera

Publiceras ej