Torsdag=)

0kommentarer

I morse tog jag och Fannie sovmorgon..Fannie vaknade sista gången vid halv tio och då hade jag redan hunnit duscha och sminkat mig:D så det va skönt.. skönt att få sova lite längre på morgonen..det behövs när man e vaken flera gånger per natt..

Idag hade jag bestämt mig för att vi skulle till öppna förskolan i axelsberg, jag skulle hämta hand/fot avtrycket också.. jag skulle träffa magda och gustav också=) men när jag kommer dit så står det en skylt att alla föräldrar och barn ska gå till "djurparken" och jag kände inte att det lockade så mycke. men jag ringde magda och hon bjöd mig hem till sig i stället.

Vi fikade och lekte lite=) sen begav vi oss på en promenad som va otroligt trevligt och mysigt=) vi avslutade denna dag med att Fannie och Gustav fick gunga av sig lite=D

Jag kan lova att jag va helt slut när jag kom hem. har säkert gått ca 1 mil i dag:S hehe

Det blev iallafall ett bad tillsammans med skruttan idag innan hon somnade<3

Nu har vi slagit hos ner i soffan och snart blir det chokladpudding med grädde:P

I Morgon e det redan fredag.. Jag tänkte faktiskt ta en promenad till jobbet och säga HEJ :D

Sötnosar<3

Kommentera

Publiceras ej