Oj oj oj

0kommentarer

Oj har inte varit nå duktig på att skriva..jag lovar ska försöka bättra mig:P


Kan ju börja berätta att våran tjej börjar bli stor nu:D händer nya saker nästan varje dag..Tar allt hon får tag på och drar upp de över huvudet..vill inte ligga i knät längre..hon ska sitta upp.."pratar" massa..åh allt e helt underbart att se:D

Jag e nog världens lyckligaste mamma..en helt underbar dotter och en helt fantastiskt sambo..Båda älskar jag mer en nått annat<3

Idag tog jag och Fannie en promenad till Liljeholmen där den köpte lite grejjer.. en bild på min nyinköpa epilator och skor kommer.

Idag ska vi på kalas/fika för idag blir Evelina 25 år:D massa grattis till henne.


Nu e lunchen avklarad..så frågan är om solen vill titta fram igen bakom molnen så jag ska sätta mig på uteplatsen och läsa min bok:D


Först blir det massa bus med skruttan<3

kram och puss

Kommentera

Publiceras ej