4 Dagar återstår

0kommentarer

Jaa snart är det slut på stockholmslyx:P jag byter ut tunnelbanan mot pendeltåg. Fin lägenhet mot ett renoveringshus..

Men det känns otroligt bra iallafall=P

På fredag har vi nycklarna i våra händer=)

I går va jag och Fannie och lunchade med Daniella/Filip och Magda/Gustav, Så mysigt.

Sen han jag också med att packa ner nästan allt i köket

Idag ska vi åka in till stan, ska titta lite sen ska jag bli sminkad på make up store får se hur det går för jag har fannie med mig..men det ska nog gå bra=)

Så tråkigt bara för jag börjar nog bli förkyld=S värsta är nog att jag känner mig helt slut i kroppen.


Fannie har blivit så duktig, hon reser sig mot allt, hon har blivit så tuff så hon håller bara i sig med en hand. mammas skruttis

 

Kommentera

Publiceras ej