Redo=)

0kommentarer

Japp sitter här redo för att möta denna dag..nästan helt redo..ska bara byta  ut myskläderna till något annat om nått hittas bland min skit kläder..så tråkigt att ta på sig såna kläder jag använde när jag var gravid och vägde 20 kg mer än va jag gör nu:S
Skulle behöva stor shoppa men ska man göra det behöver man ha en stor plånbok.. jaaa och går man mammaledig som jag gör så är plånboken långtifrån stor:S
 Det kommer en dag då det händer=D

I går va jag i tumba centrum och käkade lunch med christina en gammal jobbarkompis från Lina=)

På kvällen blev det lite gjort här hemma.. Markus var uppe på vinden och fixade och jag va i vårat somvrum och slipa och spaklade=) tror det nog var första gången jag spaklade i hela mitt liv..det gick rätt bra tror jag=) kommer nog lära mig en heldel under hus renoveringen=)

Hmm va står det på shemat i dag?? jo jag och Fannie ska bege oss till centrum senare och gå till apoteket och in till kappahl för jag har rabatter där=) och självklart går det till lill skrutten=)  och vet ni jag ska gå in till systemet och köpa en flaska röd..mums mums känner faktiskt för att ta ett glas i kväll medans det ska fixas här hemma=) 

sen blir det att ta bussen därifrån för att åka till Ica maxi och möta upp markus när han kommer från jobbet=) slipper han komma hem och hämta mig.

Idag blir det att fylla upp skåpen igen=)


I går kom jag hem med dom här till min älskling, Kände att han va värd de<3


Det är viktigt att vissa sin uppskattning=D

Ha en underbar fredag=) Det ska vi iallafall ha=D

Kommentera

Publiceras ej