Såå....

0kommentarer

TRÖTT..Det är verkligen en trötthet som inte går över..hmm men jag har ju varit så pigg sen förlossningen..sovit några timmar på natten och hållt i gång hela dagarna. Så det är nu tröttheten har kommit i kapp mig:S ursch inge kul.

När fannie vaknar på morgonen önskar jag att markus hade varit hemma så jag fick fortsätta sova=P

Håller just nu på med att laga lite lunch..måste sysselsätta mig med nått annars blir jag bara tröttare..hehe

Fannie sitter just nu i sin gåstol och pratar.öhh öhhh buuu buuu aaah maaammmaa daa dddaaaaa aaa


Så det blev en paus.. nu är lunchen klar.. det fick bli ris,curry och en sallad

Idag när markus kommer hem måste vi åka och handla..det mesta börjar ta slut=S

Ursch va tråkigt det är att äta själv.. smakar inte lika bra som om man hade haft sällskap.

Nää ska få i mig lunchen här sen ska jag ta min kära dotter och gå och lägga henne för hon börjar bli jätte trött nu.

Trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej