Torsdag

0kommentarer

I morse fick vi mysigt sällskap till frukost jag och Fannie. Camilla och Savannah har varit här och myst med oss idag..Vi åt lite frukost sen tog vi en promenad till tumba centrum och gick där och tittade lite=)

Nu sitter jag här helt ensam=) Fannie sover sött=)

När markus kommer hem ska vi åka och köpa matrial till sovrummet=) Ska bli underbart när det blir klart=) Det som känns skönt det är att jag inte känner nån stress över att allt ska bli klart..Det blir klart när det blir klart=)

I morgonbitti kommer el killen hit och ska börja fixa elen på övervåningen=)

Igår va bygg gubben här och ska göra upp en ritninng på huset och så får vi se efter det hur vi löser det med väggarna som ska bort.

Allt kommer bli så bra=)

Nu ska jag gå och se vad det ska bjudas till middag när älsklingen kommer hem=)

Måste ju vissa bild på min radio som är mitt liv just nu=) I lägenheten hade vi ju ljudsystemet..så vi har ju inte ägt nån lite radio..så när vi flyttade hit så har vi ju inte tänkt sätta upp systemet förren vardagsrummet är klart..och då skulle jag inte få tillgång till nån radio eller tv för den delen. men som tur lämnade dom gamla ägarna denna=D



Nu har vi levt utan tv i 2 veckor och det känns faktiskt bra=) vi har ändå så fullt upp på kvällarna=)

Kommentera

Publiceras ej