TIsdag

0kommentarer

Helgen är redan över och jag har inte haft tid att blogga.sorry.

I fredag gick jag och Fannie till tumba centrum och handlade lite=) och så tog vi en fika innan vi skulle möta upp  markus=)

När markus slutade åkt vi till ica maxi och handla=)

Sen kom vi hem och fortsatte här hemma tror vi avslutade vid 23.00 tiden och då va vi otroligt trötta.

I lördag va jag barnvakt åt Ofelia och Theodor för att pontus skulle kunna hjälpa markus med väggen. Jag och Fannie skulle ha åkt på 1 års kalas men det fick avbokas. kändes rätt tråkigt att inte få träffa syskonen för det är ända gången alla vi ses..men det va ändå skönt att få bort väggen=) och så hade jag det jätte mysigt tillsammans med barnen=)

I söndags åkte vi till Savannah och firade henne eller vi kunde inte stanna så länge för Fannie fick feber..39,9 hade hon när vi tog på henne..blev rätt chockad när jag så de:S hmm mammas tjej. men vi skulle åka till theodors kalas och dit skulle vi skjussa markus mormor så Det va bara att åka dit en snabbis för att sedan åka hem med sjuklingen:( 

I går åkte vi hem till mamma och feber satt fortfarande i men hon åt jätte bra=) så det va skönt.



Möte upp markus i skärholmen också där jag köpte en vinterjacka..så nu får snön komma=) vet inte när jag ägde en vinterjacka senast..förra året gick jag gravid så då gick jag i min höstjacka hela vintern..KALLT va det.. men nu va min sambo så så snäll och köpte en peak jacka till lilla mig=)

Vi släckte ner klockan tolv.. markus målade fönsterna i sovrummet..Han tyckte det va för svårt för mig:S men jag hade annat jag fick göra:P Betalade räkningarna och tvättade. och små plockade.

KRam hej

Nu ska jag gå och göra lite lunch medans fannie sover.


Idag är hon jätte pigg och febern är BORTA=D

Kommentera

Publiceras ej