Lunchdax=)

0kommentarer

Sitter just nu och äter lite lunch i min ensamhet:P Fannie ligger ute i  vagnen och sover söt. Vi har precis varit ute på en promenad. va tvungen att komma ut lite..min plan i dag var att vi skulle till öppna förskolan och leka men vi tar en dag hemma då hennes mage inte är så bra än. Förhoppningsvis ska vi dit i morgon för fannie ska fotograferas får hoppas att magen är återställd då=)

I natt va fannie jätte pigg vid 02.45 och ville inte alls sova försökte lägga henne mellan oss men det gick inte för hon skulle dra mig i håret och klänga på markus och bara prata högt så det va bara att försöka lägga henne i sin säng igen..men jag kan säga att sista gången jag kollade på klockan va den vid 04.30 . sen vaknade hon igen vid 6.00 när markus gick upp, hon  låg i sin säng och bara skrek Pappppaaa paaaappa för hon hörde honom i köket. Busunge.

Men sen somnade vi om vid 06.45 och sov till 8.00 yeahhh det va skönt kan jag lova

Ska nog försöak packa en kartong och sen ska jag laga storkok mat till fannie som jag ska frysa in.. ska göra spagetti och köttfärssås =)

I helgen blev många kartonger packade iallafall..markus packade mest då jag va lite bakis i lördags och så tog jag hand om alla bajs blöjor:S

Ha en bra dag

kram

Kommentera

Publiceras ej