SÖndag

0kommentarer

Jag och Fannie är uppe med tuppen. hon ville inte sova mer=)Markus sover söt fortfarande=) I går hade vi Fannies farmor här=) hon åt middag med hos. mysigt=) Fick ett samtal i går!! Du ska veta att jag absolut inte vill va osams med dig. Men du frågade varför? och jag svarade så som jag kände. Jag vet att du har dina åstikter om allt men jag känner att jag vill inte ta dela av de. Jag förstår inte heller hur du orkar lägga ner sån energi. men men det är upp till dig. Och MIN BESLUT här i livet är mina och ingen annans.. jag gör det som känns rätt för mig/oss.. skulle aldrig göra nått som jag tror SKADAR andra!!!! Jag anser mig som en bra mamma och fannies pappa är en underbar sådan. INGEN ska få trycka ner mig och få mig att känna mig dålig. Nu avslutar jag här. för nu vill min kära dotter ha lite frukost=) Kram

Kommentera

Publiceras ej