Tjejfika<3

0kommentarer

Nu på eftermiddagen/kvällen åkte jag och Fannie ner till södertälje för att mysa lite med brudarna=) jätte mysigt och trevligt. Tänk va länge vi har känt varandra=) Det som är skönt det är att det är så avslappnat mellan alla. fasst det har gått perioder då man knappt har träffas. Emma och jag har känt varandra längst. vi började i samma klass i 4.an va är man då?? 10 år va? och tänk nu är vi 25 år. så alltså i 15 år har vi varit kompisar<3 Är så jävla glad att jag har mina tjej kompisar=) Älskar er tjejer<3 Jag skjusade emma till hennes mamma när vi åkte från enhörna. men vi fick stanna på vägen för massa rådjur stod mitt på vägen. lite obehgligt är det att köra den landsvägen för det va mörkt och det regnade så man så knappt nått=S Ursch va jag blev trött när jag satt mig ner..hmm kanske ska sussa tidgit i dag=) Upptäckte precis att markus har somnat=) han som skulle titta på fotbollen hehe Nää nu säger jag god natt kram

Kommentera

Publiceras ej