Yeaah

0kommentarer

Tack tack nina=) Nu är bloggen som den ska=) Skönt

Idag startade vi dagen 7.50, en skön sovmorgon=) men Fannie trodde det va morgon redan kl 00.30 i natt så hon va jätte pigg men efter lite tutte blev hon trött och somnade om=) men sen vaknade hon vid ca 04.30 igen och ville ha lite välliing. och somande om efter de till 07.50 då väkte hon mig genom att ropa mamma mamma<3 helt underbart att starta dagen så=)

Tänk va bra hon ändå sover på nätterna nu..innan vi började med välling på nätterna vakande hon varanan timme och ibland varje timme, mina sömn timmar blev få och hennes sömn blev också jätte dålig.

Jag ammar fortfarande men kanske nån gång per dygn..hon får när hon vill ha.men hon äter ju regelbundet  med mat nu så hon är inte så intresserad längre.. och jag kan inte tvinga henne att ta tutten bara för att det är så det ska vara..eller???  hon är ju ändå snart 8 månader.

Idag har jag iallafall bestämt att vi blir bara hemma.. ska fixa lie här hemma och sen ska det bakas bullar innnan bskmaskinen packas ner=)

Tänk i dag är det fredag så alltså om en vecka i dag vid denna tid har vi nyklarna till vårat hus=)


I morgon ska vi på dop=) Sötnosen Hampus ska få vatten på huvudet=)

Nu ska jag mysa med mig dotter som sitter här hos mig i soffan<3


Trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej