3 timmar kvar=)

0kommentarer

Ja nu återstår bara 3 timmar kvar innnan papprena ska skrivas..ska bli så skönt=) dom här sista veckorna har varit jätte jobbiga tycker jag. stress innna fotografering stress innan dom tre visnnigarna som har varit.. och vi som inte har nått förråd förutom klädkammaren, så det va bara åka lite vändor till svärfar och ställa saker där. skulle ju va fint i klädkammaren=)

Men nu e det gjort=)

Fannie vaknade halv sju i morse och i stället för att amma henne så gick jag upp och gjorde välling..YEAH hon drack upp allt i flaskan=) kändes skönt..måste ju försöka vänja henne för om 3 veckor ska hon sova borta. självklart kommer jag pumpa också men jag tror att hon håller sig mätare på välling också.

Hon somnar aldrig om på morgen längre så nu e det bara att vakna vi 6.30 typ varje morgon..fast vi ligger alltid kvar och myser en stund<3

vi går och lägger oss typ aldrig förren 23.00 och så går man upp tdigt plus att fannie vaknar på nätterna och vill ha mat..så det kanske inte e så konstigt att man kan va lite trött på dagarna=) fast i natt vaknade hon bara 2 gånger=)

Just nu sitter jag här med en kopp kaffe hmm skulle va gott med en bulle till men nej det har vi inte hemma och det kanske e lika bra de..måste sluta att gå och småäta hela tiden..verken bra för kropp och tänder=P

Fannie ligger i sin säng och ska sova en liten stund hon va så trött..hehe kollad till henne precis och nej hon sover inte hon ligger där inne och leker. mammas lilla älskling<3

Kommentera

Publiceras ej