Ännu en dag...

0kommentarer

Med REGN.. men i dag ska jag sitta och bli ompysslad=) ska göra lite nya slingor=)

Fan arg är jag också..Jävla FINNAR..va ska man göra åt detta? Under graviditeten va min hud SSSÅÅÅ bra=) knappt ingen finne..Nu har jag stora som gör skit ont i ansiket...va händer???jag får ju alltid runt partier runt munnen.

Det värsta är att det gör såå ont...men också att man inte känner säg direkt snygg..hmm

men men detta är livet.. Kanske beror på stressen (mest inre stress)  som har varit och att mina timmar på natten blir få!

Mammas bus göra massa bus medans jag sitter här med datorn..just nu är hon i hallen och ville bita lite på mina skor..nej nej det får hon absolut inte..blää. Hon undersöker allt här hemma just nu..sladdarna är roligast:S

Skrev aldrig om min mysiga kväll i tisdag=) Jag och emma gick ut och åt och tog ett glas vin=) så otroligt mysigt och vet ni vi satt faktiskt ute på uteserveringen .. Jag har känt denna underbara person sen vi var 10-11 år och gick i 4:an  sen dess har vi alltid funnits där för varandra. Älskar denna vän<3
Men det jag skulle komma fram till va att vi har känt varandra så länge men vet ni detta va första gången vi gick ut och åt och tog ett glas vin..annars har vi alltid kanske ätit lunch eller bara fikat=) men detta ska det bli en ändring på=P


Nu måste jag börja göra oss i ordning

hej hej

Kommentera

Publiceras ej