Denna underbara dag

0kommentarer

Har spenderas i Åkers styckebruk hemma hos min kära syster. jag och fannie åkte redan vid halv nio i morse och hämtade min bror i södertälje sen fortsatte vi mot åkers=)

Vi tog en mysigt promenad och sedan gick vi och käkade lite lunch=)

Fannie lekte så fint med sin kära kusin Savannah<3

Nu är vi hemma och jag e jätte trött men snart blir det att börja med maten för sen ska jag till tandläkaren..hmm inge kul alls..pengar ska dom ha för att plåga en:S

hmm måste ta en pause nu för det luktar skit här hemma:P min kära dotter har bajsat=S =)

Tillbakas=)

I morgon har jag faktiskt inget inbokat..ska bli rätt skönt att ta dagen som den kommer=)
På torsdag blir det nog att gå till öppna förskolan=)

Nu ska jag gå och leka lite med Fannie innan jag börjar med maten.

Bjuder på en bild från dagen

Kommentera

Publiceras ej