Lördag

0kommentarer

Helt underbar morgon..Fannie vaknade 06.20 och ville inte sova mer..så vi myste lite sen gick hon och jag upp och började med frukost=) väckte markus vid 07.45. Han fick komma upp till ett dukat bort med tända ljus...mysigt mysigt.

sen bestämde jag mig för att lägga mig i ett skumbad..hehe fick faktiskt sällskap av Fannie hon ville också bada..så det blev massa plask och så försökte hon äta lite skum men nej nej det fick hon inte för mamma:P

Nu är kl 10.00 och jag är färdig för att möta denna dag=)

Fannie sover just nu men när hon vaknar blir det lite lunch sen ska vi bege oss till liljeholmen..

I kväll får vi middagsgäster=) Evelina,pontus,ofelia,theodor,mickey och camilla=) det blir en tre rätters..huvudrätten består av svensk oxfile.

kram hej

Kommentera

Publiceras ej