Så fina=)

0kommentarer

Jag köpte liljor i torsdags förra veckan för vi skulle ha visning=) och vet ni dom e fortfarande jätte fina. Så en vecka har gått nu.


Och vet ni en sak till vår lägenhet är såld...eller jag hoppar inte förren papprena är skrivna i morgon.

Vi fick inte det vi ville ha men vi e rätt nöjda iallafall.. vi fick mötas lite..köparna fick HELA uteplatsen.
Ska bli så skönt  när allt e klart..

Om ca 3 veckor fyller jag 25 år och de tänkte vi fira=) Fannie ska få vara hos sin mormor=) känns trygg och bra. men jag vet att jag kommer tycka att det e jobbigt att va i från henne och jag kommer sakna henne massor..men nån gång måste bli den första=) och helgen efter jag fyller år ska vi på ladies night=)

I kväll har vi varit och handla för på lördag får vi massa middagsgäster=) blir mumsig 3 rätters

Nu ska jag kramas lite med markus<3

god natt

Kommentera

Publiceras ej