Fredag

1kommentarer

Så underbart med fredag jag har inte mått så bra under dagen då förkyldning inte alls va rolig men efter en Alvedon och massa kärlek från mina älsklingar känner jag mig bättre :) vi har precis ätit hemmagjord pizza. Mums mums nu är Markus ute på tomten och fixar och jag ska gosa lite med fannie innan läggdags. Senare i kväll blir det ost och kex baguette och kräftor :) mysigt


Va glad man blir när man får höra från olika fröknar på fannies förskola att dom tycker det är jätte tråkigt att hon ska sluta och att hon har fångat all personals hjärtan. Både jag och Markus har fått höra dom orden från olika personal:D är en stolt mamma<3


Kärleken till fannie är obeskrivlig. Hon är verkligen vårt allt. Och om ett halv år har vi en liten till i famnen som kommer äga lika mycke av våra hjärtan<3


Trevlig kväll till er

1 kommentarer

anna

17 Aug 2012 19:19

grattis en till ? :)
varför ska hon sluta förskolan?

Kommentera

Publiceras ej