<3

0kommentarer

Inser att efter varje inlägg att min svenska inte är nå bra=P När jag sitter och skriver så brukar jag oftast hamna i andra tankar och därför blir det lite konstig..men men jag hoppas ni kan läsa mellan raderna=)

Hade en mysigt i skärholmen.

När vi väl kom hem så lagade jag mat till min kära sambo=) och så blev det blåbärs hjärtan=) mums mums.

Efter att F hade somnat byta jag om till målar kläder och stängde in mig i Fannies rum och slipade och målade fönstret..

Älsklingen va trött så han la sig på soffan och läste sin Zlatan bok han fick av mig i julklapp.. men när jag väl kommer ut från rummet upptäcker jag att han sover med boken i handen..hehe

Nu myste jag mig ner i soffan och tittar på En prinsessas dagbok=) tycker faktiskt att den är bra=)

Fannie har gått massor i dag.. hon är så duktig<3

Älskar min familj massa..Den kärlek jag känner till dessa två är obeskrivlig<3



Kommentera

Publiceras ej