GAAAHHH

0kommentarer

Suttit här nu och tittat efter jobb. skrev in nån ansökning på arbetsförmedlingen också. ursch va jobbigt det är att inte ha ett jobb att gå tillbaks till. jag har ju ALDRIG varit arbetsslös och det är inget jag ser framemot.. så nu blir det att göra allt för att få ett jobb. Ett stort PLUS skulle det va om jag hittar ett jobb jag trivs på=P

I morgon ska jag och Fannie ta en promenad till min syster=D mysigt. Måste först släpp in elkalle som ska fixa med vårat propskåp  medans jag är borta=D

Nu längtar jag massa till lördag=) en god drink i härligt sällskap kan aldrig gå fel=) undra hur mina fötter kommer må efter att gå i högklackar..det va ett tag sen sist:P


Just nu är det fotboll på tv..hm undra om jag får min älskade att byta kanal klockan 22 för då börjar ju BB.

God natt

Kommentera

Publiceras ej