Torsdag!

0kommentarer

Snart har denna vecka gått och i dag är det den 9 februari och det betyder att om en måna fyller våran skrutt år..Tiden går så fort..jag ska börja jobba i maj om jag hittar nått jobb..eller jag måste hitta ett för markus ska va pappa ledig och det går inte att vi båda är hemma..pengar måste komma någonstanns i från.

Fast det hade varit underbart att kunna spendera hela sommaren tillsammans..och oj vad vi skulle hinna med renovering. men men det är bara drömmar.. hmm kanske ska köpa en lott och se om det finns nån där uppe som vill oss väll=P

Fannie och jag har varit ute på en promenad och självklart somnade hon..hehe. så när vi kom tillbaks så fick hon sova medans jag skottade.


I kväll ska fannie få va hemma med pappa medans jag ska i väg till en tjejkompis och fika en stund=)

Kommentera

Publiceras ej