Underbart

0kommentarer

Sitter ute och bara försöker varva ner och njuta av solen. Fannie sover gott i sin vagn. Vi har varit ute sen 12.00 så härligt.

Det va en kille som va här på förmiddagen och hämtade fönsterna..blev tomt ute på "balkongen" nu..

Va härligt det är att göra andra människor glada, killen som kom berättade att han renoverar sitt hus men har inte råd och därför letar han begagnade saker. hon han va överlyckig över att han fick dom gratis=)

Ursch va jag är klantig just nu. Här om dagen ramlade jag ute på tomten..hmm jaa det gjorde skit ont. i dag ramlade jag i trappen inne..tur så slog jag bara i armbågen..ja det gjorde också ont men det gick över efter ett tag. sen för en stund sen skulle jag fixa på tomten och så slog jag i benet i nån järn grej.

Känner en stress i hela kroppen..ursch.. huvudvärk har jag haft i säkert 3 veckor nu..

Stress känner jag nog av bara för att jag snart ska börja jobba och inget jobb har jag..hmmm

Känner att tiden går så fort att jag inte hinner med vissa saker.

nää ska avsluta här så jag hinner njuta inna fannie vaknar=)

Kommentera

Publiceras ej