Måndag

0kommentarer

God kväll

Dagen i dag har varit bra. Trivs bra tillsammans med mina nya kollegor:) känns som om jag har jobbat där i flera månader. Fast det är bara min tredje vecka:)

Känns skönt också att jag har så nära hem:) kan inte ha de bättre.

Men åh va det pirrar i magen när jag ska hämta hem fannie från förskolan. Jag blir så glad när jag ser henne:)

Jag gick in i hennes rum förut och skulle ta på henne pyjamas men skulle först dra ner rullgardiner. När jag vänder mig igen så är hon inte kvar i rummet så jag tror att hon har smittit ut till vardagsrummet för hon brukar göra det när vi ska klä på henne. Så jag ropar fannie

Och vet ni va hon gör då. jo hon hoppar ut från sitt tält som står i rummet och säger böööh. Kan faktiskt säga att jag blev rätt skrämd hehe busunge


Ligger just nu nerbäddad efter att ha städat lite inne och så fick bilen sig en omgång också:)

God natt

Kommentera

Publiceras ej