Förlåt

0kommentarer

Förlåt för mitt dåliga bloggande men tiden och lusten har inte funnits där.
Jag kan iallafall berätta att vi ha varit en vecka i grekland med några kompisar till oss och det va helt underbart. Vädret va toppen alla dagar också. Resan kunde inte ha blivit bättre:D  och i november åkte jag och min lilla familj och min kära svärmor till kariben i två veckor:D längtar
Idag va den första dagen på min och fannie nya vardag då det va första inskolningsdagen på förskolan för henne. Vi har där i en en timma och det gick hur bra som helst och lekte massa och va inte blyg alls. Kändes jätte bra. I morgon och på onsdag ska vi vara där mellan 9-12
Fan va irriterande det där att skriva på ipaden för jag har sätt att jag skrivit fel  och kan inte gå tillbaka och ändra. Hmm
Snart är det dags för lite lunch för mig för senare ska jag och fannie till mitt nya jobb och hälsa på alla föräldrar. Hm lite pirrigt är det men det ska nog bra.
Nä nu ska jag försöka få min trötta tjej här hemma att sova lite.
Krm hej

Kommentera

Publiceras ej