Apr. 29, 2013

1kommentarer

Måndag morgon och jag fick mig en chock på Fannies förskola. Japp. Lämnade henne ute, först går hon fram till en kille och tar av hans mössa. Sen går hon fram till en annan kille och puttar honom så han ramlar på backen. Jag blev helt paff då jag ALDRIG sett henne putta på det visset förut. Frågande hennes fröken om hon brukar göra så. Fick svarat - ja det händer.


Ska prata med dom i eftermiddag och hoppas på att dom säger till henne när hon gör så. För det e inte okej.



Idag blir vi bara hemma. Kelvin sover och jag ska packa det sista. Ska bli helt underbart att få åka i väg i morgon. Den som kommer njuta till Max är nog Fannie som får ha 100% fokus från sin mamma och pappa<3
Massa bus och lek står på schemat.


Nu har jag precis druckit upp kaffet och ska nu sätta fart.

Måste förresten berätta en händelse som hände i går vid frukostbordet.

Jag hade tänd ett ljus på bordet( som jag alltid gör)

Markus sitter med sin morgonrock på. Han skulle sträcka sig och ta en gurka. Vad händer jo hans morgonrock började brinna. Han ställer sig upp och börjar slå på sig själv. Jag reagerade snabbt och slänger mig upp och började slå honom ( rätt hårt blev det;). ) fan på en halv sekund brann det uppe på axeln och bak mot ryggen. Det slocknade iallafall men både jag och Markus va rätt skräckslagna.

En upplysning till er. Tänk på att inte sträcka er över ett ljus. Det går fort.

Både jag och Markus va chockade över att det spred sig så fort.

Allt slutade bra tillslut.

Hej hej


1 kommentarer

Nina

29 Apr 2013 13:36

Haha tur att det gick bra, men kan tänka mig vilken chock när det hände. Värst vad fannie har blivit mallig, man tror aldrig det om sina små. Kram

Kommentera

Publiceras ej