En förälskelse

2kommentarer

Har haft en jätte mysig dag tillsammans med en riktigt god vän<3 Emma och jag har funnits för varandra i ca hm va blir det 16 år tror jag <3 hon är en helt underbar vän.

Vår plan var att ta tåget in till stan men vädret va Inge roligt så jag hämtade henne och så styrde vi bilen till Skärholmen i stället:)


Vi tog en latte. Gick och babblade och kikade på massa kläder. Hittade massa men plånboken gick inte med på de. Men vet ni att jag blev förälskad i en jacka... Kunde inte motstå den förälskelsen ;)
Så vi gick hand i hand hem;)
Tyvärr går det inte ladda upp nån bild.

Nu e jag och Lill killen hemma. I dag sa jag till att jag skulle hämta Fannie vid halv tre. Första gången på jätte länge hon är kvar och äter mellis.

I kväll ska vi i väg på kalas :)

2 kommentarer

Nina

18 Apr 2013 14:26

Åh vad spännande med en ny jacka:) pröva ta bort appen och ladda ner igen så kanske det löser sig med bilderna:) du och Emma måste väl vart kompisar längre? Vi har ju känt varandra sen vi var 12 =15! År sen och då satt ju ni två redan ihop haha kram

Carolin

18 Apr 2013 21:22

Jag har tagit bort den förut och provade nu igen men bilderna går ändå inte att ladda upp.
Hehe ja det e kanske lite längre. Vi blev kompisar i 4:an hur gammal är man då??

Kommentera

Publiceras ej