Renoveringen fortsätter:)

0kommentarer

Badrummet är ju klart så nu har Markus börjat renovera vårat uterum. Där det också ska sättas in glas dörr ut till vår kommande altan :) kommer bli så bra. I dag har han fått in ett nytt fönster :) och fler blir det.

Jag har varit duktig och frostat av frysen i dag. Känns skönt att ha det gjort.

Va på mitt jobb och hälsade på i dag. Va mysigt:)

I morgon åker jag och Kelvin in till stan med Emma:)

Jag måste bara säga att jag älskar verkligen vårat badrum därnere. Jag tog med mig Kelvin förut och la han i vagnen därnere medans jag tog ett snabb bad:)

Nu känner jag att ögonen börjar gå ihop. Bäst att passa på att sova för om 5 timmar vaknat Kelvin och är pigg och mellan det ska det ammas och så kommer en tjej väcka en och så vill hon bli nerbäddad i vår säng. Hon ska ha med sig kudden, nappen , filten, nån nalle helst apan. Mammas sötnos.<3

Nä god natt med er

Kommentera

Publiceras ej