2dagar över

0kommentarer

Börjar längta efter smärtan faktiskt. Nu vill vi ha vår bebis. Nu undrar man bara när på dygnet sker det???

Hoppas på en morgon. Då det är lättare med Fannie. Slippa väcka henne på kvällen/natten.
Det är min syster med familj som ska få äran att ha vår skatt under förlossnings tiden:)

Har precis lämnat Fannie på förskolan och nu ligger jag i soffan och bara är. Det har ju inte hjälpt att hålla i gång så nu tänker jag bara vara de sista dagarna.

Kanske blir att sova lite också då jag sovit dåligt i natt och så är jag pigg när jag hämtar hem min tjej. Självklart blir det att hinna med att göra lite nytta här hemma också.

Min stackars älskling höll på i badrummet i 12 timmar i går. Han gick ner nio på morgonen och kom upp när fotbollen började 21.00. Han är så duktigt min Karl:) fick i honom en snabblunch och en snabb fika under dagen.

Badrummet kommer bli så fint. Just nu duschar vi i pannrummet. Där det e rätt kallt. Tack och lov är det plusgrader ute så då blir det varmare där inne:)

Men jag kan lova att vi kommer verkligen njuta av vårt nya varma fina badrum till 110% :)


Kommentera

Publiceras ej