Alla hjärtans dag

0kommentarer

Blev inte riktig som jag hade tänk. Hade tänk att vi skulle äta en tre rätters i kväll men så blev det inte.

Markus och hans bror håller på med vatten rören här hemma. Så dom fick äta pizza och för mig blev det toast. Och så fick det bli pannkaka för Fannie. Så ingen lyx mat här inte.

Får bli mys middag i morgon i stället om vi inte ligger inne på förlossningen;)

Sitter just nu och myser med Fannie framför Teletubbies. Då dom håller på både i båda badrummen och i köket då vill vi inte vara i vägen. Fast Skruttan helst vill de;)

Och sen får jag inte spola vatten och jag mitt klant litar inte på mig själv så det är bäst att sitta här;)

Idag har jag varit nere i Södertälje på förmiddagen och gjort ett viktigt ärende. Som samtidigt va rätt jobbig. Men det kommer bli bra tillslut:D

Har träffat mina underbara systrar också:) och självklart min underbara systerson <3 så glad att han har blivit frisk igen från RS viruset. och så blev det en tjej lunch hos mamma som var mysig och god:)

Känner mig just nu rätt matt i kroppen och slut i ryggen. Och detta gör att mitt humör inte känns på topp. ;)

Kommentera

Publiceras ej