Jobbigt

2kommentarer

Tycker faktiskt en sak är rätt jobbig.

Nu är det så att jag och Markus har tagit ett gemensamt beslut om att vi vill inte att Fannie äter godis och snacks och allt som har choklad. Typ choklad kakor med mera. Och ingen läsk.

Visst får hon smaka bulle och kaka eller nån piggelin ibland.

Detta är inget problem för oss men för alla runt om kring kan tycka att detta är jätte konstigt, och att det är synd om henne. Men va fan hon vet ju inte vad det är.

Hon blir jätte nöjd när hon får russin eller frukt. Det är hennes godis.


Jag bryr mig inte om hur alla andra gör. Det är upp till varje förälder. Tänker inte lägga mig i de.

Kan faktiskt va ärlig men att jag kan tycka att det är jobbigt att lämna bort henne på grund av detta.

Vill bara att folk ska börja respektera andras beslut.


2 kommentarer

Nina

11 Feb 2013 19:19

Usch tycker synd om er som måste kämpa med det där, folk måste respektera ert beslut! Stå på er kram

Carolin

11 Feb 2013 21:21

Tack Nina. Kände att jag bara behövde skriva av mig lite:)

Kommentera

Publiceras ej