Dagarna rusar förbi

0kommentarer

Dagarna går så fort. Idag lämnade jag Fannie vid 9 och sen åkte jag hem till Emma på go fika:) vi var helt själva utan barn. Kan säga att det har hänt nog bara en gång tidigare sen Fannie och Lea föddes. Och Lea blir 4 år i sommar:) kan säga att vi han prata massa:) slutade med att klockan rusade i väg och det va dags att åka och hämta hem Fannie:)

Har varit rätt trött på eftermiddagen men det känns bättre nu:) men har haft tryck neråt i kväll igen. Känner mig inte riktigt redo för att födda just nu. Kan iallafall vänta en vecka till:)

Markus jobbar förfullt därnere. Är så stolt över honom. Han håller på med ett sånt stort badrum helt själv. Önskar att jag kunde hjälpa honom. Skulle hjälpa till att städa därnere men jag klarade inte det just för att det tryckte neråt.


Nä ska gå och föna håret nu.

God kväll

Kommentera

Publiceras ej