Semester planering

0kommentarer

Hela kvällen har gått till att planera semester. Plus inköp som ska göras innan första husvagns semestern. :)

Idag har jag och Fannie vart inne i stan. Handlade lite till Fannie. Samt förminskade min klocka och byta ringen som jag fick i julklapp av Markus. Han köpte en likadan ring som jag redan hade:) så nu byta jag och är otroligt bjöd med mitt val:)
Jag njöt massor att gå runt i affärer. Tråkigt att det blir så sällan. När vi bodde i midsommarkransen va jag och Fannie jätte mycke inne i stan.
Självklart åt vi lunch där också i dag:)
I morgon ska Fannie till förskolan och jag ska åka hem till Emma på fika.

Bebisen har tryck mycke neråt i kväll. Undra om den nu är fixerad. På onsdag får jag veta då jag ska till barnmorskan :) spännande. <3

Vi ligger nu nerbäddade i sängen. Jag med mobilen och Markus med ipaden;)

God natt

Kommentera

Publiceras ej