Helgen

0kommentarer

Har det umgåtts med nära och kära:) i fredags va vi hos min bror med familj och grilla och fika. Mysigt

I lördag kom min syster med familj hit. Hennes man hjälpte Markus ett tag här ute. Massa tack till honom:)

Sen vid lunchtid på lördagen kom min bror hit och Markus mormor:)

Markus fick hjälp av min bror.

Markus mormor blev kvar över natten. Mysigt att ha henne här :)

Stefan skjutsade jag till tåget på kvällen.

I söndag startade bygget vid ca 9 då va min bror redan här igen. Det blev altanbygge och matrialhandling för dom medans jag tog hand om allt runt om:) vi fick fikar besök av Nina,Robban och Hampus också:D barnen fick leka av sig :)


stort tack till min bror<3

Men det va så underbart väder i går. Så vi var ute från 9.30 -18 jag och barnen tog en liten paus inne för att fixa maten.

Kan säga att det har varit en rätt intensiv helg:)

Idag blev Fannie ledig. Hon blev lite snorig i lördag. Inge feber eller nått. Men jag kände att det e bättre för henne att ha en lugn dag så det inte blir värre.
Hon är ju ALDRIG sjuk så en liten förkylning blir jätte stor här hemma;) vi e ju inte vana hehe. Jag och Markus är heller aldrig sjuka. Friska familjen :)

Nu ska jag mysa mig ner i soffan med skruttan och titta på Musse pigg

Hej svejs

Kommentera

Publiceras ej