Jun. 19, 2013

0kommentarer

Kan ni fatta att nästa vecka börjar familjens semester:) helt underbart<3
Ska bli helt underbart att få komma bort från all renovering och bara få vara en hel familj.

Tänk att om 2 dagar blir kelvin 4 månader. Händer nya saker varje dag:) han är så himla snäll. Så nöjd hela tiden. Han sover oftas bra på nätterna nu. Ammande honom vid 12 när jag gick och la mig sen vaknade han inte förre vid 5 och då blev det 2 bajs blöjor och sen va vi vakna han och jag. Tog med mig honom ner och duschade :) Fannie har börjat sova längre på morgonen. I går fick jag till och med väcka henne vid 7 för att vi skulle ner och duscha innan dagis:)
Vill ha tid på mig på morgon då både hon och jag blir irriterade när vi e stressade.
Vill starta dagen lugnt.


Min familj är mitt allt<3

Sitter här med en kopp kaffe och snart ska vi bege oss på mamma grupp :

Vet ni i går va jag duktig och tömde alla kort från min telefon till datan. :)



Kommentera

Publiceras ej