Helgen snart slut

0kommentarer

Tänk va dagarna går fort. Nu återstår det bara tre dagar kvar för Markus hemma sen börjar allvaret igen.

Fannie ska till förskolan i morgon och ska få vara där och leka lite.

Idag har jag och barnen varit ute en stund på tomten. Ursch blåste jätte mycke så det va inte så skönt. Sen blev det in i värmen och så gjorde vi våfflor till lunch:)

Medans barnen sov han jag med lite måsten.

Markus va i väg till tippen på förmiddagen och sen har han börjat kaklat. Kommer bli så fint :)

Snart ska jag ropa upp honom för lite fika:)

Känns så skönt!!. Kelvin föddes med en bulla på huvudet. Och under det senaste dagarna tycker jag att den har blivit mycke större. Så jag har varit rätt orolig. Jag är ju trots allt mamma;)

Så jag ringde Huddinge sjukhus. Fick svar att det inte e nå farligt. Men att vi skulle hålla koll på om han blir gul.

Så nu kan jag lugna mig lite.




Kommentera

Publiceras ej