Mar. 11, 2013

1kommentarer

Min dag startade Inge bra idag. Mina sömn minuter blev otroligt få. Fannie vaknade. Och Kelvin Va jätte pigg hela natten han va inte ledsen men han knorrade och tappade nappen ett antal gånger.

Och sen hade jag en trotsig 2 åring. Hennes dag startade inte heller nå bra. Allt va bara fel och hon typ grät hela morgonen:( frågade om hon ville va hemma eller gå till dagis. Dagis blev svaret. Kan säga att hon sprang direkt in på förskolan. Så jag hoppas hon får en toppen dag. Men det känns Inge kul när man startar dagen så här. Nu har jag iallafall precis ätit glass med chokladsås;) och kaffe till de.

Ska faktiskt försöka sova lite när Kelvin sover. Behöver de så jag är på topp humör när jag hämtar hem min tjej<3

Längtar massa också till badrummet är klart och jag/vi kan få ha Markus med oss:) han kör typ 12 timmars pass därnere och på vardagarna blir det långa kvällar för honom. Men snart så:)

Under de ett och ett halvt år vi har bott här har man fått dåligt samvete för vi har varit så dåliga på att hälsa på nära och kära. Men de som inte har levt så här som vi har gjort med jobb varje kväll och helg här hemma har nog svårt att förstå. Jag hade svårt att förstå andra innan man själv satt sig i denna båt;)

Vi ska bli bättre:)

1 kommentarer

Nina

11 Mar 2013 11:44

Men vännen då passa på att vila så mycket du kan<3 och jag tror att vi alla förstår även om det kanske inte känns så. Ni är så duktiga som sliter (men glöm inte lite vila) kram

Kommentera

Publiceras ej