God kväll

0kommentarer

Klockan börjar närma sig 23.30 herregud va kvällarna går fort likaså dagarna.

Nu har jag velat fram och tillbaks med att boka tandläkaren. Men i morgon ska jag ta och ringa för att få en tid till att dra ut min visdomstand. Gaah läskigt

Och sen börjar jag nog inse att jag måste nog lyssna på min svägerska att jag måste kolla upp min tå. Jag gick in i en stol för ca 3 veckor sen och har fortfarande ont när jag går och när jag kommer åt den. Den är fortfarande jätte svullen. Markus skrämde mig med att jag skulle få gå med gips på semester.
Nä men så illa är det inte men jag måste kanske kolla iallafall. För om en månad börjar semestern och då vill jag va bra i tån tack:)

Näpp nu ska jag bädda ber mig för att få nån timmes sömn innan det e mat dags:)

Kommentera

Publiceras ej