May. 16, 2013

0kommentarer

Hinner inte med... Dagarna rusar förbi.
Och sen har jag tyvärr inte haft nå blogg lust.

Idag är jag trött. Kelvin ville inte alls sova i natt. Ville äta typ varje timme. Försökte med nappen men nej tutte skulle det va. Sen vi fyra låg han och lekte. Bus unge. Och vi som inte la oss förren vid 12 i går:S

Blir nog lite tidigare i säng i dag.

Nu satt jag mig ner för första gången sen jag klev upp. Bättre att hålla i gång när man är trött;)

Tänkte att jag skulle lägga mig ner och vila förut men just då bajsade Kelvin ner HELA sig så det va bara att bada honom. Sen började jag att försöka få bort hans skorv. Herregud va mycke det va och är. Så det blir en ny vända i kväll kanske:)

Om ca 10 minuter ska jag bädda ner Kelvin i vagnen och gå och hämta hem syster. I morgon är hon ledig med oss:)

Kram hej

Kommentera

Publiceras ej